tiistai 20. lokakuuta 2009

Paisley Day






Blogin kirjoittaminen on kummasti harventunut ensimmäiseltä viikolta, harmi. Siihen on kaksi syytä, toinen että olen ollut/olen kipeä ja joudun ramppaamaan lääkärissä ja toinen että minulle ei ole tapahtunut juurikaan mitään vähään aikaan (johtuen osittain varmaan siitä että olen ollut kipeä). No mutta.

Liitteenä on kuvia siitä paisley mekosta jonka ostin Zarasta joitain viikkoja sitten. Mekko on musta aivan mahtava, ehkä jopa vähän liian tyttömäinen, mutta ite tykkään.
Lauantaina tehtiin pikavisiitti Lontooseen, löysin Tk Maxista sellaisen täydellisen tunikatyyppisen valkoisen paidan, mutta se on nyt jossain paikallisen rautatieyhtiön omistuksessa. Jäi nimittäin junaan. Oho. Toivottavasti sen saa pian takaisin. Mitäs täs muuta.. Ai niin, mulla on nykyisin agentti! Jee!


translation: Posts on this blog have become less frequent since the first week, that's a pity. There's two reasons for it, one is that I've been/am poorly and have to run back and forth to the surgery and other is that nothing has happened to me for a while (partly because I haven't been well). Oh well.

Here's some photos of the paisley dress I bought from Zara a few weeks ago. I think the dress is great, maybe even too girly, but I love it.
On Saturday we visited London briefly, I found a perfect tunic type white blouse, but it's now possession of the local railway company. It was left on the train. Oops. Hopefully I'll get it back soon. What else.. I have an agent now! Yippee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti