perjantai 13. marraskuuta 2009

Rainy Day






Täällä on satanut koko viikon. Olin ajatellut vihdoin ottaa jotain kivoja kuvia ulkosalla koska valo on aika kiva elementti, mutta kuka nyt tuonne sateeseen viitsii mennä seisoskelemaan. En minä ainakaan. Joten nämäkin kuvat jäivät sisäkuviksi. No, joku päivä sitten. Olen nyt tosi innostunut löysästä paidasta ja villatakista. Aikaisemmin olin aina virittänyt vyön tuon paidan kanssa mutta hei, toi villishän ajaa melkein saman asian. Pelkästään paita on mun mielestä edelleen vähän liian tellta. Vaikka teltatkin voi olla ihan kivoja, joskus.

Blogin ulkoasua on myös muutettu kuten huomata saattaa! Kiitos Jussille taas aherruksesta! x


translation: It's been raining all week here in England. I had a great idea of taking some nice pictures outside because light is such a nice element, but who wants to go and stand in a rain like that. Not me. So these pictures are taken indoors, again. I'm now very excited of a loose blouse and a cardigan combo. Previously I had always tied the blouse with a belt but hey, I reckon the gardi does the trick too. On its own the blouse is still too much of a tent, though. Having said that, sometimes tents can be quite nice too.

The layout of the blog has been changed too, as you may have noticed! Thanks to Jussi for all his hard work! x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti